Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:1809
  • produkty:3391
  • zabiegi:146
  • firmy:108
  • porady ekspertów:789
  • komentarze:12468

Komentarze i recenzje:

Ocena użytkowników:

5/5 (1)
  • kajablue 3/10/2018 - 10:42
    Cudowny relax. Wygląda zachęcająco.
    Odpowiedzi (0)
  • Marzena Markiewicz
    Marzena Markiewicz 22/02/2017 - 18:12
    Ja mogłabym całymi dniami przesiadywać w saunie po prostu uwielbiam, w ten sposób się relaksuje
    Odpowiedzi (0)
  • magda21
    magda21 27/01/2017 - 16:29
    Chętnie skorzystałaby z tego saunowania. Z tego co zauważyłam ma nie tylko właściwości relaksacyjne, ale rzekłabym wręcz lecznicze. Zwłaszcza teraz w okresie zimowym dobrze byłoby skorzystać z inhalacji i zadbać o lepszą odporność. Wzmocnić układ kostny, kręgosłup na czym zależy mi najbardziej przy małym raczkującym szkrabie.
    Odpowiedzi (0)

Saunowanie – wymarzony sposób na regenerację dla każdego!

Przeznaczenie:

Marka:


Saunowanie w wersji LIGHT wg Studia Sante. Korzystanie z sauny jest jednym ze skuteczniejszych sposobów szybkiej i skutecznej regeneracji organizmu oraz jego hartowania. Gorąca temperatura rozluźnia mięśnie i rozszerza naczynia krwionośne, natomiast zimna obkurcza je. Taki naprzemienny kontakt ciała z gorącem i zimnem poprawia pracę układu immunologicznego, uodparniając go jednocześnie na zmiany pogody. Sauna usprawnia przemianę materii i oczyszcza organizm. Napięte mięśnie rozluźniają się, dzięki czemu uwalniamy się od stresu i głęboko relaksujemy. Terapeuci warszawskiego Studia Sante opracowali jedyną w Polsce ścieżkę saunowania dla wrażliwych, która zapewnia biologiczną odnowę skóry oraz detoks organizmu w komfortowych warunkach – bez bardzo wysokich temperatur, suchego powietrza, odczuwania duszności czy wystawiania ciała na działanie gorącej pary. Takie delikatne saunowanie składa się z trzech części. Na początek… Łagodniejszą wersją popularnej suchej sauny fińskiej jest biosauna. Niezbyt wysoka temperatura (ok. 60 °C), ze zwiększoną wilgotnością (sięgającą 50-60%) sprawiają, że pobyt w tym miejscu staje się komfortowy również dla osób, które nie tolerują suchego powietrza, ponieważ mają cerę suchą, wrażliwą, czy skłonną do pękania naczyń krwionośnych.  Pobyt w biosaunie oczyszcza i wygładza skórę, sprzyja wyciszeniu i pomaga wyeliminować skutki stresu. Po około 15-minutowym pobycie w biosaunie zaleca się opłukanie ciała pod prysznicem najpierw ciepłą a potem zimną wodą, zaczynając od stóp. Na ścieżce saunowania light nie zanurzamy się w basenach schładzających, ale możemy skorzystać z wężyków Kneippa, które zahartują nas, gdy polejemy zimną wodą stopy i nogi do kolan. Po etapach nagrzania i ochłodzenia ciała czas na odpoczynek. Idealne dla relaksu warunki zapewnia tepidarium solne, w którym panuje nadmorski mikroklimat (temp. 23-25 °C oraz wilgotność nie przekraczająca 45%.). Chodzenie po wysypanej na podłodze tepidarium kłodawskiej soli kamiennej powoduje naturalną emisję zawartych w niej mikroelementów: jodu (odpowiedzialnego za funkcjonowanie tarczycy), wapnia (wzmacniającego odporność organizmu), magnezu (działającego antystresowo i regulującego pracę serca), potasu, sodu i chlorków (wpływających na ukrwienie skóry), żelaza (niezbędnego składnika hemoglobiny), przeciwgrzybicznej miedzi, selenu (spowolniającemu procesy starzenia się) oraz bromu (uspokajającego układ nerwowy). Ściany w tepidarium Studia Sante wyłożone są bloczkami soli himalajskiej, (bilansującej odpowiedni poziom PH organizmu), wydobywanej w Pakistanie. Podświetlane źródłem LED, dają efekt zorzy polarnej, co podnosi przyjemność relaksowania się w tej wypoczywalni.

Drugi cykl saunowania light zaczynamy od nagrzewania w saunie skalnej Ganbanyoku. To ulubiona sauna Japończyków. Najwyraźniej dzięki niej zachowują szczupłe sylwetki i odporność, bo można do niej zajść niemal na każdej japońskiej ulicy. W Ganbanyoku znajdują się łoża z płyt czarnej krzemionki wulkanicznej Black Silica pochodzącej z jednego miejsca na świecie - wyspy Hokkaido. Podgrzewane są do komfortowej temperatury 42 °C .W czasie sesji w saunie skalnej czuje się przyjemne ciepło, które pobudza przemiany komórkowe, stymuluje krążenie i przyspiesza metabolizm, ale nie zaburza pracy serca. Olbrzymią, udokumentowaną badaniami, zaletą tej formy saunowania jest utrata kalorii, która w indywidualnych przypadkach wynosić może od 600 do nawet 1200 podczas 60 minutowego seansu. Pobyt w Ganbanyoku znakomicie poprawia nastrój dzięki obecności jonów ujemnych w powietrzu. Na ciepłych łożach leżymy od 40 do 60 minut, a nasze ciało pokrywa się bezwonnym potem „perlistym”, który doskonale nawilża i odmładza skórę. Po sesji w Ganbanyoku i spłukaniu ciała chłodną wodą odpoczywamy w jacuzzi z uzdrowiskową wodą borowo-krzemową, która również wykazuje działanie anty-aiging, wzmacnia kości i harmonizuje pracę układu hormonalnego. Trzeci etap saunowania zaczynamy ponownie w biosaunie, by po schłodzeniu ciała odpocząć w jacuzzi z ciepłą solanką, która znakomicie inhaluje drogi oddechowe a także oczyszcza organizm i działa uodparniająco. Po kąpieli solnej zalecany jest odpoczynek w pozycji leżącej lub półleżącej. W Studio Sante można leżakować na słonecznej łące – to ostatni przystanek na ścieżce saunowania light. Podczas 20-minutowego odpoczynku poddajemy się działaniu zestawu czterech lamp, które emitują promieniowanie zbliżone do słonecznego. Wyposażone są w filtry UV oraz szyby ochronne. Lampy delikatnie opalają skórę i wpływają na wytwarzanie w organizmie witaminy D. Więcej informacji studiosante.pl

 


 
23 godz. temu