Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:1408
  • produkty:2985
  • zabiegi:132
  • firmy:106
  • porady ekspertów:561
  • komentarze:8015

TOMMY HILFIGER OGŁASZA REAKTYWACJĘ ZAPACHÓW TOMMY I TOMMY GIRL

Marka Tommy Hilfiger wznawia kultowe w latach 90-tych wody toaletowe w sprayu Tommy i Tommy Girl uruchamiając kampanię reklamową inspirowaną okresem festiwali muzycznych. Nawiązując do spontanicznej, młodzieńczej energii charakterystycznej dla idyllicznych zapachów Tommy Girl i Tommy Boy, kampania prezentuje nowe, świeże podejście do klasyki zachowując przy tym jej nostalgiczny luz.

Energetyzująca leśna podstawa kompozycji Tommy pozostaje równie świeża i nowoczesna jak w latach 90-tych. W 100% amerykański, tryskający życiem zapach otwiera połączenie nut żurawiny z  Cape Cod, żółtej róży z Teksasu oraz drewna klonowego z Vermont. Stanowiące prawdziwą wizytówkę marki opakowanie w czerwonych, białych i niebieskich barwach nawiązuje do rozpoznawalnej estetyki Tommy Hilfiger.

Tommy Girl to idealnie uwodzicielski kwiatowy zapach dla beztroskiej uczestniczki letnich festiwali muzycznych, która tkwi w każdej z nas.  Wyciąg ze świeżej mandarynki łączy się ze słodkimi nutami wiciokrzewu i leśnymi akcentami dzikiego wrzosu, tworząc inspirowany amerykańską przyrodą świeży bukiet polnych kwiatów. Wyraziste czerwone liternictwo i srebrzysta nakrętka buteleczki nadają nutkę frywolności kultowemu opakowaniu Tommy Girl z lat dziewięćdziesiątych. Wypróbuj legendarną kompozycję, która oddaje zarówno balsamiczny klimat Choachella Valley jak i urok rześkich poranków Glastonbury.

Wody toaletowe Tommy i Tommy Girl znajdą się w sprzedaży tylko w perfumeriach Douglas w nowej, obniżonej cenie: 99zł/30 ml; 149zł/50 ml.


Komentarze:

 
2 d. temu