Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:2292
  • produkty:3820
  • zabiegi:149
  • firmy:108
  • porady ekspertów:1085
  • komentarze:22439

Kiedy moda spotyka pielęgnację…


Ulubiony przez gwiazdy salon Moliera 2, oferujący projekty najbardziej luksusowych domów mody, wprowadza do sprzedaży nowości kosmetyczne z sektora premium.

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych sklepów z luksusową odzieżą - Moliera 2, poszerza swoją ofertę o wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, a także urządzenia hi-tech beauty. Będą dostępne zarówno na platformie online jak i stacjonarnie w salonie Moliera 2 w Warszawie.

W tym roku świętowaliśmy 10-te urodziny Moliera 2, czyli pierwszego w Polsce luksusowego salonu z odzieżą.  W trakcie tego wydarzenia wielu klientów sięgało po najbardziej pożądane kolekcje m.in. Balmain, Manolo Blahnik, Alexander McQueen oraz wiele innych. Dbałość o każdy szczegół w wyborze najlepszych kolekcji oraz prowadzenie spójnej komunikacji wizerunkowej zbudowało zaufanie wśród klientek. Kategoria beauty powstała właśnie z myślą o nich. 

Branża beauty należy do najbardziej konkurencyjnych obok branży mody. Wieloletnie doświadczenie w obsłudze najbardziej wymagających klientów wpłynęło na podjęcie decyzji o rozszerzeniu oferty kosmetyków o najbardziej pożądane marki.

Czas na smart beauty

FOREO to jedna z pierwszych marek, obok kosmetyków do makijażu Tom Ford, Balmain Hair czy Embryolisse, którą można już nabyć w sklepie internetowym Moliera 2. Po produkty FOREO sięgały m.in. takie gwiazdy jak Meghan Markle, Venus Williams, Victoria Beckham, Kim Kardashian. Dzisiaj kategoria urządzeń do oczyszczania twarzy LUNA to numer 1 na świecie pod kątem sprzedaży. Jeszcze przed oficjalną premierą najnowszy model szczoteczki LUNA 3 zamówiło 75 tysięcy osób w systemie pre-order. FOREO jako lider technologicznej pielęgnacji, pozwala na sterowanie swoją rutyną oczyszczania i masażu twarzy, za pomocą aplikacji FOREO For You dostępną na smartfonach. To nie pierwsza taka współpraca z luksusowym domem mody. Produkty szwedzkiej marki dostępne są m.in. w prestiżowym Harrodsie, czyli najbardziej ekskluzywnym domu towarowym na świecie.

We wrześniu br. flagowy salon Moliera 2 w Warszawie planuje otwarcie nowej przestrzeni. Znajdą się w niej marki z segmentu smart beauty, które bez wątpienia są jednym z wiodących trendów kosmetycznych.

FOREO Sweden

FOREO to szwedzka marka rozwijająca się w dziedzinie hi-tech beauty, oferująca nowy standard rozwiązań w zakresie pielęgnacji oraz well-being. Lider technologicznych rozwiązań znany jest m.in. z wielokrotnie nagradzanych szczoteczek do oczyszczania twarzy z linii LUNA, zupełnie nowego sposobu aplikacji koreańskich masek dzięki urządzeniu UFO, aż po soniczne szczoteczki do zębów ISSA. FOREO Sweden ma odważne i niekonwencjonalne podejście - marka co roku wprowadza produkty o najwyższym, technologicznym standardzie, równocześnie zapewniając, że najlepsze rozwiązania nie są zarezerwowane jedynie dla wybranych. FOREO afirmuje pewność siebie - gdy czujesz się dobrze, wyglądasz równie dobrze - misja zakończona!


Komentarze:

 
49 min. temu