Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:2341
  • produkty:3869
  • zabiegi:149
  • firmy:108
  • porady ekspertów:1094
  • komentarze:23635

Klinika Promedion – kampania społeczna Zapytaj – nie ryzykuj


W Klinice Promedion zaingurowano ogólnopolską kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa w medycynie estetycznej i chirurgii plastycznej. Z tej okazji na początku września z lekarzami kliniki spotkały się gwiazdy, m.in. Lidia Popiel, Marta Kuligowska, Anna Popek i Ida Nowakowska, które chętnie poparły tę, jakże ważną, społeczną inicjatywę. Kampania ma charakter edukacyjny. Pacjenci często nie są świadomi swoich praw, nie pytają np. o certyfikaty implantów piersi czy też o skład preparatów, które są używane w zabiegach medycyny estetycznej. Konsekwencje takiej niewiedzy mogą być bardzo przykre i nieodwracalne.
Dla Kliniki Promedion sprawa bezpieczeństwa pacjenta jest priorytetem, stąd pomysł na zorganizowanie kampanii. „Zapytaj – nie ryzykuj” to jej główne przesłanie, zatem pytajmy o wszystko zanim zdecydujemy się na jakikolwiek zabieg z zakresu medycyny estetycznej czy chirurgii plastycznej.

klinikapromedion.pl


Komentarze:

 
2 godz. temu