Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:2177
  • produkty:3675
  • zabiegi:149
  • firmy:108
  • porady ekspertów:1008
  • komentarze:20174

Komentarze i recenzje:

Ocena użytkowników:

Brak ocen.
  • rycerzyk6
    rycerzyk6 27/05/2019 - 11:31
    nietypowe zdjęcia bardzo przykuwają uwagę:)
    Odpowiedzi (0)
  • vanillacocco
    vanillacocco 19/04/2019 - 12:44
    Fajne zdjęcia z kampanii
    Odpowiedzi (0)
  • madzik04-80
    madzik04-80 21/03/2019 - 21:26
    Chcąc nadąrzyć nad trendami mody nie raz wystarczy wskoczyć na strych do babci i znajdzie się tam takie modowe perełki ze mucha nie siada.Faktura tkanin i fason ciuchów powraca.
    Odpowiedzi (0)
  • Ewelina27
    Ewelina27 21/03/2019 - 15:10
    Moda co chwilę się zmie ia ale co zauważyłam wszystko wraca z dawnych lat
    Odpowiedzi (0)
  • malinka 20/03/2019 - 14:06
    Moda stale powraca w nowszej nowocześniejszej odsłonie. T-shirty z napisami sa cały czas na topie
    Odpowiedzi (0)

Najnowsza kampania reklamowa NEVER LEAVE THE HOUSE

Przeznaczenie:

Marka:


Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są…ciuchy. W mini-serialu NEVER LEAVE THE HOUSE główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy. Start kampanii 4 marca – zapraszamy do salonów i przed ekrany smartfonów.

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory. U kobiet,
w kapsule Shoot of lime, są to zestawienia neonu z wężowymi printami, natomiast u mężczyzn fiolet komponuje się w bardzo energetyczne zestawy z limonkową zielenią.

Nie zabraknie również propozycji dla fanów stylu casual i vintage. Southern Traveller, to specjalna podróżnicza mini-kolekcja dla niego pełna modowych perełek – od ramonesek i sztruksowych kurtek po t-shirty z tatuażowymi i meksykańskimi motywami graficznymi. Dla niego przygotowano również szeroką gamę casualowych stylizacji bazujących na stonowanych barwach – bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości. W męskiej palecie barw powiewem świeżości jest kolor miętowy, wykorzystany, np. na bluzach
i koszulkach. Ponadto dla zwolenników ulicznego luzu stworzono linię Sideline Casual inspirowaną stylem brytyjskich kibiców z lat ’90. Wśród butów prym wiodą wygodne retro runnersy i nieśmiertelne trampki, które idealnie pasują nie tylko do denimu. 

Propozycje dla niej to głównie kobiece, warstwowe looki w stylu retro-sport, jak i również przeprojektowana klasyka bazująca na zwierzęcych i apaszkowych printach. Hitem kolekcji jest sztruks, który w tym sezonie wraca do łask i pojawia się w postaci dziewczęcych spódniczek, oversizowych koszul i ogrodniczek. W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla niej. Dodatkowo połączenia neonu z bielą, pomarańczu z moro oraz przezroczyste nerki i plecaki, to absolutne must-have’y. Na cieplejsze dni House proponuje zwiewne i luźne stylizacje total white bazujące na koronkowych materiałach oraz klasyczne marynarskie motywy wprost z francuskiej riwiery w trendzie Into the blue. W sezon wiosna-lato 2019 najlepiej wejść w wygodnych sneakersach w stylu retro. Nowa kolekcja brandu, to królestwo dodatków i akcesoriów, które idealnie uzupełnią każdą stylizację.

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz…ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek. 


 
3 godz. temu