Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:1728
  • produkty:3347
  • zabiegi:145
  • firmy:108
  • porady ekspertów:768
  • komentarze:11653

Komentarze i recenzje:

Ocena użytkowników:

5/5 (3)

Miejska klasyka na 10-lecie MOHITO

Przeznaczenie:

Marka:


MARKA MOHITO JUŻ OD DZIESIĘCIU LAT UBIERA KOBIETY KOCHAJĄCE MODĘ I CENIĄCE NIEBANALNĄ MIEJSKĄ ELEGANCJĘ. Z OKAZJI TEJ OKRĄGŁEJ ROCZNICY, MOHITO CELEBRUJE SIŁĘ KOBIECOŚĆ POPRZEZ NIESKRĘPOWANY TANIEC, ENERGIĘ I RADOŚĆ.

A CZYM DLA CIEBIE JEST KOBIECOŚĆ?

Do realizacji kampanii #celebratefemininity został zaproszony fotograf Mateusz Stankiewicz, który w 2009 roku sfotografował również pierwszą sesję dla marki MOHITO. Dzięki połączeniu doświadczenia i energii wielu osób pracujących przy kampanii powstała energetyczna kampania w niekwestionowanej stolicy mody, Londynie.

Tej jesieni MOHITO zabiera nas w podróż po mieście, w którym najnowsze trendy mieszają się z niewymuszoną klasyką i tradycją. Z tej okazji powstała kolekcja pełna mocnych wzorów, odważnych faktur, ale jednocześnie pełna klasycznych trendów, gdzie każda kobieta znajdzie ubranie, w którym poczuje siłę kobiecości.

Kampania AW18 utrzymana jest w najmocniejszym trendzie tego sezonu, winter boho. W ubraniach dominują motywy łączenia nadruków, cieple kraty i duże warkoczowe sploty. Wszystko to dopełniają swetry o fasonie oversize i klasyczne kroje sukienek.

W tym sezonie główną rolę odgrywa warstwowe budowanie sylwetki z wyszukanymi dodatkami. Stylizacje są eleganckie, ale i wygodne.


 
48 min. temu