Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:2095
  • produkty:3603
  • zabiegi:149
  • firmy:108
  • porady ekspertów:951
  • komentarze:19154

Komentarze i recenzje:

Ocena użytkowników:

5/5 (4)
  • Ebinka
    Ebinka 14/03/2019 - 22:29
    Uwielbiam Myszkę MIKI
    Odpowiedzi (0)
  • kajablue 18/12/2018 - 20:54
    Kocham Miki w każdej postaci. Widziałam tą kolekcję. Świetna. Zwłaszcza dla moich dzieci. Oni też kochają Miki,
    Odpowiedzi (0)
  • iwonka.bloguje 18/12/2018 - 18:43
    Przymierzałam jeansy z tej kolekcji, ale niestety rozmiarowo mi nie pasowały. A szkoda, bo fason mają świetny.
    Odpowiedzi (0)
  • GoldWinner 11/12/2018 - 20:59
    Myszka micki chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Sama osobiście uwielbiam go mimo że jestem już dorosła. Myszka Micki to taka odskocznia od tego dorosłego życia
    Odpowiedzi (0)
  • Nikola1008
    Nikola1008 2/12/2018 - 13:13
    Mimo, że nie przepadam za takimi bajkowymi motywami to koszulka z kieszonką i myszką jest już u mnie :)
    Odpowiedzi (0)
  • madzik04-80
    madzik04-80 29/11/2018 - 11:24
    Świetna kolekcja!Pomimo swoich lat mogę poczuć się jak dziecko.Czerwona bluza już zakupiona.
    Odpowiedzi (0)
  • Kolastyna74
    Kolastyna74 27/11/2018 - 17:11
    Dla dzieci może i tak
    Odpowiedzi (0)
  • Ewabart 27/11/2018 - 14:53
    Teraz wszystkobw modzie co z myszka :)
    Odpowiedzi (0)

Kolekcja HOUSE stworzona na urodziny Myszki MIKI

Przeznaczenie:

Marka:


Wyjątkowe urodziny oznaczają wyjątkowe świętowanie. House postanowił uczcić jubileusz kultowego bohatera filmów Disneya, tworząc dedykowaną kolekcję ubrań i zapraszając do współpracy kogoś niezwykłego. Projektanci marki komentują udział Joanny Jędrzejczyk w kampanii tak: „Wybór padł na Joannę, która jest jedną z najlepszych zawodniczek boksu i MMA na świecie. Silna dziewczyna, realizująca swoje marzenia, pełna energii, z ikrą, jednocześnie zakochana w Myszce Miki. To połączenie nas zaintrygowało, dlatego zaproponowaliśmy Joannie współpracę.” Sportsmenka, oprócz tego, że została twarzą kampanii promującej projekt, była zaangażowana w skomplikowany, wieloetapowy proces tworzenia ubrań i dodatków dla House. Dołożono starań, by końcowy efekt odzwierciedlał nie tylko jej osobisty styl i upodobania, lecz także przemycał najnowsze trendy oraz elementy znane z filmów o Myszce Miki – głównym bohaterze kolekcji.

Outfity z linii House #Mickey90 nawiązują do charakterystycznych kolorów i motywów disneyowskiej bajki. Dominuje w nich czerń, czerwień i biel. W kolekcji damskiej celem projektantów było połączenie symbolu Myszki z najświeższymi trendami, pojawiły się więc lampasy, cekiny, tkanina typu mesh, a wśród fasonów puchówki czy formy oversize. Stylistycznie linia damska łączy kobiecość ze sportowymi akcentami, co idealnie koresponduje z osobowością Joanny Jędrzejczyk. W kolekcji męskiej także położono nacisk na trendy. Jako inspirację wybrano nieco „doroślejsze” wydanie Myszki Miki, stąd elementy ze świata sportowego boksu, przypominające o zadziornym obliczu Mikiego. W linii męskiej najbardziej przykuwa uwagę kurtka bomberka, drukowana koszula, modne lampasy-taśmy i oczywiście motywy bokserskie przewijające się w grafikach. I w damskiej, i w męskiej linii znajdziemy sporo wygodnego dżerseju, dresu czy rozwiązań z mody miejskiej. Tu i ówdzie pojawia się motyw okrągłych czarnych mysich uszu. Dzięki połączeniu charakterystycznych symboli Disneya, stylu sportowego i wojowniczej energii Joanny, powstała pełna mocy, kolorowa i ostra kolekcja. To wymarzone stylizacje dla wielbicieli miejsko-sportowej mody, która bawi się ikonicznymi motywami popkultury.

W ramach projektu marka House dołączyła do elitarnego grona nielicznych brandów, które zrealizowały sesję zdjęciową w bajkowej scenerii paryskiego Disneylandu. To właśnie tam powstały zdjęcia do kampanii promującej kolekcję. Wycieczka do Disneylandu to także jedna z nagród możliwych do zdobycia w organizowanych przy okazji promocji kolekcji House konkursach. Autorem zdjęć jest fotograf Bartek Wieczorek. Z okazji projektu #Mickey90 powstał również materiał video z udziałem Joanny. Więcej informacji znajduje się na stronie marki House.


 
20 min. temu