Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:1716
  • produkty:3335
  • zabiegi:145
  • firmy:108
  • porady ekspertów:765
  • komentarze:11567

Komentarze i recenzje:

Ocena użytkowników:

4/5 (2)

Ciuchy mówią wszystko - HOUSE

Przeznaczenie:

Marka:


CIUCHY TO SPOSÓB KOMUNIKACJI. FORMA WYRAŻANIA SIEBIE. SWOJEGO STYLU, NASTROJU, PRZEKONAŃ. TA PROSTA IDEA STAŁA SIĘ TEMATEM PRZEWODNIM NAJNOWSZEJ KAMPANII HOUSE. MARKA Z PRZYMRUŻENIEM OKA PRZYPOMINA NAM, JAK WIELE MÓWIĄ O NAS NASZE CIUCHY. KAMPANIA AW18 TO DUŻA DAWKA HUMORU W PRAWDZIWIE MODOWYM WYDANIU.

House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem. Najnowsza kolekcja marki to najmodniejsze trendy w niezobowiązującej formie. 

Kolekcji AW18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem Ciuchy mówią wszystko. Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi, którzy poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich to przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep. Dodatkowo kolekcję promuje 15 zdjęć kampanijnych, autorstwa Bartka Wieczorka. Każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymku. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata Social Mediów, popkultury i mody.


 
3 godz. temu