Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:1799
  • produkty:3367
  • zabiegi:146
  • firmy:108
  • porady ekspertów:781
  • komentarze:12372

Komentarze:

Brak komentarzy

JULITA KOTECKA - Jej aktywny dzień


Chcesz mieć piękne ciało? Przeczytaj, co radzi ekspert w tej dziedzinie: JULITA KOTECKA

"Mój dzień zaczyna się o 5:30, ponieważ już od 6:30 rozpoczynam treningi z podopiecznymi. Za każdym razem kiedy otwieram oczy o tej porze, zastanawiam się jak to się stało, że muszę wstać tak wcześnie, jednak już po chwili nabieram energii i cieszę się na kolejny aktywny dzień. Nigdy nie rezygnuję ze śniadania. Bez porannego posiłku nie opuszczam mieszkania. Organizację posiłków ułatwia mi catering, ja pamiętam tylko o szklance ciepłej wody z cytryną, po której czuję się znacznie lepiej.

Prowadzę kilka treningów rano i kilka po południu. Środek dnia wykorzystuję na spotkania, rozpisywanie planów treningowych, dbanie o stronę internetową, nagrania, sesje, ale także na odpoczynek i regenerację, tak ważną przy moim trybie życia. Dbam o regularne posiłki - przykładam do tego dużą uwagę. Aby być zdrowym i mieć siłę na trening, trzeba mądrze jeść! 

Mam raczej mało czasu na przyjemności, jednak kiedy go znajdę- wybieram crossfit. Niektórzy na moim miejscu być może woleliby poczytać książkę, ale ja naprawdę kocham sport, kocham stawać się coraz lepsza, poznawać możliwości swojego ciała i patrzeć jak się zmienia.

Przy tak aktywnym trybie życia ważna jest równowaga i rozsądek, dlatego weekendy poświęcam najbliższym.  To także czas dla mnie, podczas którego zmieniam adidasy na szpilki, a dres na małą czarną.

SPOSOBY NA AKTYWNY DZIEŃ DLA CIEBIE:

  1. Daj się namówić na przestawienie budzika o godzinę wcześniej i kiedy wszyscy jeszcze śpią, zrób coś dla siebie - idź pobiegać! Spróbuj i zapamiętaj wspaniałe uczucie satysfakcji po bieganiu - przyda się przy kolejnej pobudce.  A może znajdziesz jeszcze czas na kilka ćwiczeń na mięśnie brzucha i piękne pośladki? Warto! (taką aktywność możesz wykonać także wieczorem).
  2. Zacznij dzień od szklanki ciepłej wody z cytryną i nigdy nie wychodź z domu bez śniadania.
  3. Jeśli masz siedzący tryb pracy - co jakiś czas wstań od biurka i poruszaj się. Zrób kilka skłonów, przysiadów, podskoków, wymachów. Poprawisz krążenie krwi, rozruszasz stawy, poprawisz samopoczucie.
  4. Nie zapominaj o regularnych posiłkach. Staraj się jeść zdrowo, gdyż ma to ogromy wpływ na Twoje zdrowie i samopoczucie.
  5. Pamiętaj, że wszystko zależy od Twojego NASTAWIENIA.
  6. Pamiętaj, aby codziennie znaleźć chwilę czasu dla siebie.
  7. Nie wychodź z domu bez uśmiechu, to najpiękniejsza ozdoba kobiety. Kiedy jesteśmy radosne, mamy więcej energii i chęci do działania. Siła jest kobietą!"

Julita Kotecka: magister fizjoterapii z doświadczeniem pedagogicznym, instruktor lekkoatletyki. 5-krotna srebrna medalistka Mistrzostw Polski na dystansach 1000m, 1500m i 3000m, członek Kadry Polski. Jako trener prowadzi treningi personalne, specjalizując się w treningach biegowych, planach treningowych, prowadzi obozy sportowe i grupy treningowe (AdgarFit, FMWRunners, TriPassionTeam).

Od 3. lat ambasadorka marki Adidas oraz trener Adidas Runners Warsaw. Swoją pasję do sportu dzieli z narzeczonym.

www.fitbodies.pl 

Tej wiosny Julita testuje nowość marki ELANCYL: Slim Design Noc. Marka ELANCYL to pionier i ekspert w wyszczuplaniu. 

ELANCYL była pierwszą marką, która wytyczyła kierunek rozwoju produktów wyszczuplających i antycellulitowych dzięki recepturom o unikatowej skuteczności, inspirowanych naturą i wspieranych przez standardy Laboratorium Farmaceutycznego Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Rygorystycznie dobrane substancje aktywne w połączeniu z wiedzą o fizjologii ludzkiego ciała pozwalają kreować skuteczne receptury, które przyjemnie się stosuje. Od lat ELANCYL oferuje kobietom innowacyjne rozwiązania, a formuły tych dermokosmetyków są synonimem najwyższej jakości. Ponieważ każda kobieta może cieszyć się zmysłowym i pięknym ciałem.


 
1 godz. temu