Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:2342
  • produkty:3873
  • zabiegi:149
  • firmy:108
  • porady ekspertów:1100
  • komentarze:23822

Komentarze:

  • malinka 2019-11-28 16:37:51 Chandra czasami dopada ale nie ma czasu na jej celebrowanie
    Odpowiedzi (0)
  • Kaja427
    Kaja427 2019-11-27 15:32:20 Artykuł dla mnie, chociaż szczerze powiedziawszy czas dla siebie to mogłabym mieć cały czas bo jestem domatorem. Uwielbiam zrobić sobie domowe spa przy tym obejrzeć serial, poczytac książkę ale latem z checią smazyłabym się na slonku. Jak widać nie jestem typem aktywnego człowieka :D
    Odpowiedzi (0)
  • Ewelina27
    Ewelina27 2019-11-26 14:05:58 U nas jest tak wesoło że nie mam czasu nawet pomyśleć o chandrze.
    Odpowiedzi (0)
  • rycerzyk6
    rycerzyk6 2019-11-26 12:20:54 tak ,dobra książka u mnie sprawdza się znakomicie,no i bliskość rodziny:)
    Odpowiedzi (0)

6 sposobów na pokonanie jesiennej chandry


Krótkie dni, deszczowa pogoda – listopadowa aura może powodować brak motywacji i spadek energii. Jednak nie musi tak być! Poniżej przedstawiamy najlepsze sposoby na pokonanie jesiennej chandry, które możecie wcielić w życie w każdej chwili.  

Listopad to czas spadku energii nawet u najbardziej aktywnych osób. Ma na to wpływ szereg czynników, niekoniecznie zależnych od nas, takich jak mała ilość światła obniżająca ilość witaminy D w naszym organizmie. Popołudnia i wieczory spędzamy wtedy najczęściej przed ekranem telewizora bądź telefonu, co potęguje wzrost melatoniny w naszym ciele i powoduje dodatkową ospałość. Na szczęście są sposoby, które pomagają pozbyć się tego uczucia i wspierają walkę z jesiennym przygnębieniem w skuteczny sposób.

Spotkania z bliskimi

Zamiast spędzać samotne wieczory, warto odezwać się do rodziny bądź znajomych. Wyście do kina, teatru czy ulubionej kawiarni na pewno poprawi humor i ciekawie wypełni Twój wolny czas. Jesienna chandra to też dobra okazja do wypróbowania nowych potraw w restauracjach, do których nie mieliśmy okazji zajrzeć. Jeśli jesteś typem domatora, Twoje samopoczucie z pewnością poprawi „domówka”, podczas której spędzisz czas na wspólnym gotowaniu, graniu w gry planszowe czy oglądaniu ulubionych seriali.

Czas dla siebie

Pamiętaj, że wolny czas możesz poświęcić także sobie. Nałóż maseczkę na twarz, usiądź wygodnie i przeczytaj ciekawą książkę lub obejrzyj ulubiony film bądź serial. Taki rodzaj odpoczynku z pewnością wprawi Cię w błogi stan relaksu i pozwoli pozbyć się smutniejszych myśli.

Nowe hobby

Jesień to również idealny czas na znalezienie nowych zajęć, które urozmaicą długie wieczory. Kurs języka, który od zawsze był Twoim marzeniem, lekcje garncarstwa, a może zajęcia plastyczne? Wybór należy do Ciebie, a w sieci wyszukasz mnóstwo warsztatów, na które można się zapisać. Jeśli mieszkasz w małej miejscowości, wybierz kurs online lub tutorial na YouTube.

Zmiany w wyglądzie

Dobrym pomysłem może okazać się też zmiana wyglądu zewnętrznego. Zacznij od małych kroków – pomoże nawet nowy manicure, makijaż zgodny z najnowszymi trendami lub zabieg poprawiający cerę. Odważniejszym proponujemy też nowy kolor włosów albo zmianę fryzury.

Zdrowa dieta i suplementacja

Jesień to czas, w którym tylko pozornie ciężko jest zadbać o zdrową i zbilansowaną dietę. Mimo braku letnich warzyw i owoców warto jednak udać się na pobliskie stragany, na których znajdziemy bogate w witaminy A, B, C i PP dynie, gruszki, brukselki, jarmuż czy dziką różę. Idealnie nadadzą się na zupę krem, sałatki czy syropy domowej roboty. To także doskonały moment, by do swojej diety włączyć orzechy włoskie i laskowe, których zbiór odbywa się właśnie jesienią.

Dieta o tej porze roku może być też wspierana przez wysokobiałkowe koktajle, takie jak Tri Blend Select – wegańską propozycję od Herbalife Nutrition. Dzięki unikalnej kompozycji grochu, siemienia lnianego i komosy ryżowej tworzy mieszankę proteinową wysokiej jakości, która dostarcza organizmowi wszystkich aminokwasów egzogennych. Dodatkowo wzbogacony jest o witaminę C i siedem kluczowych składników mineralnych. Jest więc idealnym rozwiązaniem na zbilansowaną przekąskę między posiłkami.

Sport

Sport to kolejny sposób na jesienny spadek humoru i motywacji. Warto wprowadzić treningi do swojego planu zajęć i wykonywać je co najmniej 3 razy w tygodniu. Nie musisz od razu poddawać się mocno obciążającemu wysiłkowi fizycznemu, zacznij od tańca, rozciągania, basenu, pilatesu bądź jogi i z czasem wybierz rodzaj aktywności, który pasuje Ci najbardziej. Pamiętaj, że regularne ćwiczenia fizyczne wzmacniają układ odpornościowy i naczyniowy oraz pomagają pozbyć się stresu. Są więc idealnym rozwiązaniem wspierającym codzienną profilaktykę prozdrowotną.

Jesienna chandra to przypadłość, z którą wielu z nas mierzy się co roku. Warto jednak pamiętać, że wymienione wyżej sposoby pozwolą nam sobie z nią poradzić i zaakceptować tę porę roku w całej okazałości!


 
5 godz. temu