Nasze statystyki:
  • zarejestrowani użytkownicy:1894
  • produkty:3425
  • zabiegi:146
  • firmy:108
  • porady ekspertów:811
  • komentarze:13551

Komentarze:

  • GoldWinner 2018-12-08 10:08:30 Niby nic 2 l wody ale w praktyce jest trochę trudniej
    Odpowiedzi (0)
  • Anna123 2018-12-03 23:26:14 Niby kilka prostych czynności a na codzień zabiegana kobieta zapomina o nich. Nic samo się nie zrobi,a myślę ,że o nogi powinna dbac każda kobieta bo to piekny atut. Nawet jeżeli ktoś nie lubi chodzic w szpilkach, a ma je zadbane to można fajnie wyeksponowac.
    Odpowiedzi (0)
  • malinka 2018-12-02 18:19:29 Każda z nas marzy o smukłych nogach i gładkiej na nich skórze, częściowo mamy to zapisane w genach a częściowo trzeba odpowiedni sie odzywiać i uprawiać sport
    Odpowiedzi (0)
  • Kolastyna74
    Kolastyna74 2018-12-01 18:14:31 Bardzo ciekawy i pomocny artykuł
    Odpowiedzi (0)
  • Ewelina27 2018-11-29 19:38:32 Ciekawy artykuł. Każda by chciała mieć nogi nie dość że do sufitu Ti jeszcze piękne bez pomarańczowej skórki. Dużo się dowiedziałam z tego artykułu
    Odpowiedzi (0)
  • madzik04-80
    madzik04-80 2018-11-29 11:32:06 Artykuł z wieloma cennymi radami.Sama mam problemy z kolanem(uszkodziłam łękotke) i kupowałam 4Flex ale osobiście wolę samodzielnie przygotowane galaretki np.z nóżek świńskich lub z kurczaka.Mega porcja kalogenu.
    Odpowiedzi (0)
  • Ewabart 2018-11-29 10:28:53 Świetny artykuł
    Odpowiedzi (0)

5 sposobów, by mieć jędrne nogi


Zgrabne i smukłe nogi to często nie tylko wizytówka kobiety, ale także odzwierciedlenie prowadzonego przez nią stylu życia i dbania o własny wygląd. Uzyskane jędrnych nóg, nie jest niemożliwe, a stosowanie się do kilku zasad pozwoli przyspieszyć ten proces. Jak zatem sprawić, by piękne nogi stały się naszym największym atrybutem? Przedstawiamy 5 sprawdzonych sposobów.  

Zadbane nogi z wyraźnie rysującymi się mięśniami pod dobrze napiętą skórą marzą się każdej kobiecie. Jak osiągnąć taki efekt? Wystarczy odrobina silnej woli, codzienne ćwiczenia oraz regularne zabiegi pielęgnacyjne, a wymarzony rezultat osiągniemy już po paru miesiącach. Jeśli już dzisiaj pomyślimy o naszych nogach, zdążymy osiągnąć cel przed latem.

Nawilżaj

Dojrzała skóra szybko traci wodę i potrzebuje częstego nawilżania, zwłaszcza w okolicy kolan, kostek i łydek. Aby zapobiegać procesom starzenia, skórę należy smarować balsamem rano i wieczorem, po każdej kąpieli. Jeśli nie lubimy wcierania kosmetycznych specyfików i czekania, aż się wchłoną, wieczorną aplikację możemy zastąpić dolaniem do wanny ¼ szklanki ulubionej oliwki. Rano idealnie sprawdzi się również balsam do ciała pod prysznic, który wystarczy nałożyć i po chwili spłukać.

Pij wodę!

Woda pomaga zrzucić wagę poprzez ułatwienie trawienia. Dzięki niej substancje odżywcze są lepiej transportowane do komórek, a produkty uboczne przemiany materii, wypłukiwane w organizmu, co wpływa na poprawę wyglądu ciała oraz ujędrnia naszą skórę. Aby efekty były widoczne, należy wypić codziennie 2 litry wody.

Zbawienne działanie kąpieli

Kąpiel to nie tylko odprężenie po męczącym dniu, ale również idealny moment, by zadbać o kondycję naszych nóg. Unikajmy gorących kąpieli, które wysuszają skórę, a także rozszerzają naczynia krwionośne, przez co sprzyjają obrzękom i cellulitowi. Każdą kąpiel kończmy schładzaniem nóg. Zimno pobudza krążenie, dzięki czemu skóra jest lepiej dotleniona, produkuje więcej kolagenu i elastyny. Podczas kąpieli zróbmy sobie cytrynowy peeling, wystarczy zmieszać sok z cytryny z gruboziarnistą solą.

Nie zapominaj o aktywności fizycznej

Dzięki odpowiedniej dawce ruchu wzmocnimy nasze nogi, a także zwiększymy elastyczność więzadeł i ścięgien. Pamiętajmy jednak, by ćwiczenia nie były zbyt obciążające, najlepiej wybrać zajęcia na basenie np. pływanie, jazdę na rowerze, jogging lub nordic walking. Słuchajmy swojego ciała i dostosowujmy wykonywane ćwiczenia do własnych możliwości. Co więcej - chcąc zachować sprawne stawy na dłużej, warto skorzystać z suplementów diety przeznaczonych do kompleksowej ochrony stawów. Sięgnijmy po preparaty  z kolagenem np. 4Flex (innowacyjny preparat zawierający unikalny kolagen  Fortigel®). Kolagen ten wchłania się aż w 95% i gromadzi głównie w tkance chrzęstnej.

Masuj

Masaż czyni cuda, również w przypadku nóg, ponieważ ujędrnia, modeluje i niweluje cellulit. Masujmy uda pod prysznicem, mocnym strumieniem i chłodną wodą od dołu do góry, a potem dłońmi przy okazji wcierania kremu lub balsamu. Bardzo ważne dla uzyskania efektu jest to, by robić to codziennie, najlepiej rano i wieczorem.


 
13 godz. temu